tisdag

Bra dag!
Har sålt riktigt riktigt bra idag.
Jobbade över en stund men efter det gick jag & Mike och satte oss på Harrys.
Vi drack varsinn öl. Efter en stund kom Angelica förbi och satte sig. Hon ringde sen dit Glenn så tillslut blev det en parmiddag. Really good tisdagskväll!!

Nu äter Mike IGEN trots kvällsmaten på Harrys!
Helt otroligt.

Måste börja organisera min vecka lite. Måste lämna tillbaka tapeterna och bestämma exakt vilka vi ska ha. Sen måste jag också åka och titta ut hur vi vill att vårat badrum ska se ut. Sen måste jag åka och lämna min bil imorgon så att avgasröret på lilla hundkojan blir ordnat. Sen måste jag också hämta en resväska så att jag kan börja packa lite smått. Åker till Palma med jobbet på lördag. Och JA det är en hel garderob som ska tas med.
Ska ju faktiskt vara borta i tre dagar!! Måste måste måste.......

ÅÅ förresten så fick jag ett jätte fint armband idag från http://www.forever21.com/
Ska visa det imorgon för det fanns inte kvar på sidan.


Nu ska jag lägga mig och läsa min nya SOLO tidning.

Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0