Warberg is the shit

Så himla bra lördag jag har haft!
Först gick jag & Mike på stan. Mikael köpte kostym till Johanna & Lottas fest som dom ska ha på fästningen den 3:e maj. Han va sååå fin i den.
Sen åkte vi hem till mam o pap och la oss på deras altan och stekte (trodde jag) hela eftermiddagen men det gav inget och då menar jag verkligen INGET resultat. Helt meningslöst men man blev lite pigg av solen!

Sen var det dags för SM finalen i Innebandy. Hopp hopp hopp hela Varberg!
AIK fick se sig besegrade! sjukt spännande match. Jag dog flera gånger. Så på måndag ska Anders firas på jobbet.
Hipp hipp hurray!

Sen har vi ätit födelsedagsmat i Väröbacka för Mikaels mamma har fyllt år.
Första grillningen för säsongen, ME LIKE A LOT!

Nu är vi hemma efter en mycket bra dag. Har precis valt ut tapeten till extrarummet tror jag. Men jag hinner nog ändra mig.

Nu ska jag sova med min super allergiska pollen näsa. Wish me good luck!

IDA hjärta NÄSSPRAY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0