Workout!

Jajajajaja jag ska börja träna.
Såg att man kunde bli "skinnyfat" annars.
Sofia ska ta med mig nu. Hon är den bästa och den värsta man kan säga att man ska börja träna till.
Hon kommer aldrig att gå med på några ursäkter och bra är väl det! BEACH -08 hallååå!!!
Ja ni fattar ju. Ska bli spännande att se hur länge detta håller i sig.
Ska börja efter denna månaden. Kan man bli fit på knappt 2månader?? OH NO. Jag är garanterat försent ute.
Jag blir väl fit i oktober och vem bryr sig då???

Oktober????

Och sen om ett litet tag ska jag också säga till Sofia att jag ska sluta röka. Då kommer jag inte att ha någon återvändo. Måste bara förbereda mig lite mer psykiskt. Men ja Sofia om ett tag så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0