kattloppor

Nu har jag kokat pasta i en timma.
Det var knappt att jag klarade av att göra det.
Min högerfot är nämligen GIGANTISK!
Jag råkar alltid ut för de mest konstiga åkommer.
Det senaste i ordningen är kattloppor.
Japp, det är sant. Jag har LOPPER.
Hur äckligt är inte det?

Jag var hemma hos mamma och pappa igår på kvällen för att hämta lite saker inför lördag.
Trots att jag alltid har varit super allergisk mot just katt så är dom nu inne på sin andra.
Allergi är ingenting mot vad den jävla katten kan släpa med sig in.

Det började som myggbätt sen blev det bara värre.
Jag har 17st på högerbenet och runt ankeln sitter de flesta.
Min fot är så svullen att man inte längre ens kan se eller känna knölen som sitter på insidan på ankeln ni vet.
Och det kliar. Det kliar så fruktansvärt. Jag tror inte att något annat kan klia på det här sättet.
Det kliar liksom inne i benet.
Ta hit en kratta och klia mig!

Ringde till sjukvårdsupplysningen innan idag och det var där dom konstaterade att det var kattloppor.
Har tusen grejer att fixa inför imorgon men det enda som går att göra är att ständigt kyla med wokgrönsaker och annat kallt som finns i vår frys. Och mikael spelar självklart match idag så jag är helt själv till råga på allt.

Jag känner mig så skabbig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0