Dagens roligaste!

Då jag åter igen kollade igenom alla kurser som Vuxenskolan har här i stan så hittade jag denna.

Motorsågskörkort

Hösten 08 Motorsågen är farlig om den inte hanteras på rätt sätt. Ökad kunskap vid hanteringen är viktig för att minska antalet olyckor. I studiecirkeln lär man sig vad som krävs utifrån sitt eget behov samt välja vilken nivå på körkortet (A eller B) man vill satsa på. Cirkeln är på 8 träffar, vilket inkluderas av uppkörning med certifierade instruktörer.


Jag skrattar så jag gråter!
Seriöst, Motorsågskurs???
I denna kurs ingår även uppkörning???
Helt sjukt men det finns fasiken kurser för allt.
Jag bara undrar, vilka hade blivit mina classmates om jag hade hoppat på denna kurs?

Så jag går gärna på kvällskurs men det gäller alla kurser förutom denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0