Min bekännelse

JAG ÄR BESATT!!
Just nu plöjer jag mig igenom alla avsnitt av THE HILLS.
Igår såg jag 5 avsnitt och jag fick typ ångest när jag blev tvungen att stänga av för OS-studion.
Jag har gått och blivit besatt av en MTV serie.

Kan inte hålla mig, snart börjar säsong 4.
Jag menar kolla här bara.....DRAMA DRAMA!

Om ni inte känner att ni orkar bli besatta så titta inte på ett enda avsnitt.
Efter ett är det kört och det blir svårt att ha en fungerande vardag utan att se det.
Jag är allvarlig eller också väldigt väldigt tragisk.
Håller på att tappa min verklighetsuppfattning känner jag.
Jag vill vara Lauren i The Hills och hur sjukt är inte det?

Om jag inte hittar någon att vara besatt med så kommer snart min lillasyster hem från Grekland och där har jag ett säkert kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0