Kvällskurs

Alla tidningar åkte i pappersinsamlingen igår förutom Vuxenskolans.

Yepp, nu har jag börjat fundera över att hoppa på någon kvällskurs. HAHA.
Detta blir bara värre och värre. Vad ska detta sluta med eller leda till?
Jag är snart för mogen för hela min omgivning..

Jag har varit inne på något språk (kinesiska? det ligger ju rätt i tiden), Photoshop (kunna retuschera bort den där pletan i anskitet), Foto (ta fina bilder och bli lite sådär konstnärlig av mig), Smyckekurs (nästa Efva Attling?)

Möjligheterna är många!

Vilka skulle bli mina nya classmates?

Tycker att det verkar mysigt att varje torsdag, for example, gå på kvällskurs.
Någon som vill hänga på?
Kom igen, det blir kul.
Kan i stort sätt tänka mig vad som helst, bara det är en kvällskurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0