synd för mig

att min nya parfym som jag såklart hetsig som bara den beställde inte alls passar mig.
Oväntat? Tja nja nej!
Vad räknar man med när man beställer en parfym man aldrig i hela livet har sett hemma i någon annans badrumsskåp eller heller luktat på?
Så dumt.
Och ja Mike, du hade rätt.

Skit också. Luktar säkert gott på någon annan men bara inte på mig.

Någon som vill ha den?

Igår var jag tvungen att beställa mer grejer från nätet.
HA-begäret är stort just för tillfället.
Så nu väntar jag på ett par nya skor som ska dimpa ner vilken dag som helst.
Tog kanske fel storlek men storlek 36 kunde inte levereras förrän 10oktober så självklart beställde jag storlek 37.
Jag vänta? nä skulle inte tro det.
37 passar nog mig utmärkt.
Kolla in skönheten till sko liksom


(det där med storleken vet inte mike om så skvallra inte är ni snälla. Vill behålla den fina stämningen som just nu råder här hemma.)

Jag tror att jag borde slappna av lite mer........

Kommentarer
Postat av: johanna

helt ratt gumman..sa hade jag ocksa gjort..i varsta fall lagger du juh bara i en sula...

2008-08-28 @ 21:02:12
Postat av: frida

riktigt snygga skor, får man fråga vart du hittat dem? :)

2008-09-03 @ 18:05:41
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0