Ny färg

Nu har jag färgat Mickis hår.
Lite kladd på öronen bara annars ser det really good ut!



Ja här på bilden ovan försöker jag gömma mig bakom skärmen för att få ta en bild så han inte märker medan färgen värkar. Kolla in pannan liksom. Helt sjukt jämt ju. Inget kladd alls.
Han börjar bli lite trött på att vara med här på bloggen hela tiden.
- Men Ida, snälla inte nu. Jag vill inte, sluta.
KLICK!


AAaa kanske någon annan som vill byta hårfärg?
Jag behöver lite extra pengar till alla saker jag vill köpa till nya lägenheten så just ditt hår kan vara min nya byrå.
Anyone?

Resultatet blev strålande!
Ni får se det en annan dag. Jag vill ju inte sätta vårat förhållande på spel. Jag måste bara få han att bli bättre kompis med min kamera.

Nu är Armageddon på tv.
Dom ligger där på ängen och man bara dör.

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing



Goodnight sweethearts



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0