packa packa packa

Mikael säger lugn jag säger klara färdiga gå!

Vi flyttar på fredag och jag har lite lätt panik över att vi måste packa ner i flyttlådor.
Vi har endast idag och imorgon på oss att packa för på torsdag kommer jag att vara borta hela kvällen och mikael kommer träna. Men vet ni vad vi gör just nu?
Sitter lugnt och skönt i soffan och kollar allsång och mikael han dricker alkoholhaltiga drycker.
Fattar ni att jag får panik?
Mikael säger att det kommer gå jätte snabbt när vi väl börjar?
Och att vi verkligen inte behöver stressa nu.
"Ta det lugnt, det ordnar sig Ida."

Nä nä men då skiter jag väl i det och tar ett glas rosé.
SKÅL!

Arja - Högt över havet och bort emot land....... gå och lägg dig finne.

Förresten så börjar mitt & Sofias lilla hemliga projekt att gå framåt, mycket spännande!

Nu ska jag ringa emelie.

ADJÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0