Sushi - mest för syns skull

Idag åt jag sushi för första gången. Jag & Angelica hade bestämt att vi skulle äta det.
Johanna var förståndig och tog någon vanlig thaimat.
Men jag hade bestämt mig. Idag var dagen då jag skulle testa.

Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Jag vill ju så gärna gilla det.
Första biten va riktigt god men sen vet jag inte. Jag vet inte om det var mina smaklökar som inte hängde med.
Jag kunde bara inte placera smaken rätt. Det va konstigt, bara konstigt.
Men japanerna som hade restaurangen kanske inte kunde sin grej bara? Jag kanske ska testa någon annan japan innan jag dömer det?
Jag menar alla som kommer från Sverige kan ju liksom kanske inte göra goda köttbullar?


Men titta!!!!

Fan det är ju så snyggt att äta det. Kände mig som en riktig hottie när jag åt skiten och nu står det mig nästan upp i halsen. Men jag ska inte ge upp. Jag ska tvinga i mig det tills jag älskar det.


Nu kommer Mike snart hem med pizza och kebab. Nattamat is the shit!


Kommentarer
Postat av: Malin

sushi är ju jätte gott :D

2008-06-08 @ 00:00:39
URL: http://partyiskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0