Vi är inne!

Nu är vi inne i den nya lägenheten.. ÄNTLIGEN!
Mycket kvar att göra men vi börjar se resultat.
Är såå fint ska ni veta.

Men jag har tappat rösten. Ja det är sant jag har verkligen tappat rösten.
Mitt stora verktyg här i livet. Har aldrig känt mig så handikappad. Jag kan inte ens dirigera var jag vill ha sakerna.
Igår fick jag skriva på lappar hela kvällen och knäppa med fingrarna. Jag är inte bäst på teckenspråk.

Idag ska Mike & pappa bygga staket. Jag, mamma & Malin ska till IKEA och köpa nya köksmöbler och sen blir det nog lite annat smått & gott också.
Och äntligen är mitt köpförbud på blommor slut så igår firade jag och köpte massa nytt grönt.

Ska knäppa lite bilder idag.

ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0