Dopdodoodopidoooo

Jag har gått ner mig igen.
Skitit i att blogga i flera dagar. AJAJ!
Men vilken helg.
Hur bra som helst var den men ajaj va trött man har varit nu.
Drack som en häst i två dagar och det är mer än vad jag klarar av.
No alkoholo på ett tag nu.

Men nästa gång ska jag vara värre än Johanna & Angelica.
Men vet inte vad man kan göra som är häftigare än att köra stagediving på Oscars.
Sjukt grymt.
Men jag ska kläcka något. Måste bara komma i form först så att jag kan gå på det som en häst igen.


Men aaaa trött jag blir. Här sitter jag och lovar hemmakvällar i flera veckor framåt och vad kommer tror ni inte kommer på på min radio då??
Kate Ryan - Ella Elle L´A

ella bella....OOO....Dopdodoodopidoooo.... åå hästen börjar bli sugen igen. Skit också.


 


CIAO BELLAS!

Bilder från helgen kommer självklart ikväll!

Kommentarer
Postat av: angelica

Idag, jag trodde du hade dött. Men nu ser jag ett livstecken. Kanske någon gång nästa vecka. Denna veckan blir lite tight. Puss

2008-05-27 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0