min överlevare!


titta.. denna är nu den enda växt jag har kvar i mitt lilla hem.
Den andra  som var likadan och innan prydde fönstret tillsammans så fint dog när jag var i Palma.
Mike säger att han nog övervattnade den .... Ja eller hur???


Nu har jag köpförbud på blommor tills vi flyttar.
SKIT! Jag måste flytta nu.

Innan hade jag ett blomsterbegär varje lördag då jag gick och köpte nya fina färska blommor.
Och nej begäret har inte gått över. Skit jobbigt faktiskt. Längtar tills jag kan köpa mina fina liljor igen.


Ja och då har jag förklarat mitt i-lands problem.

Vilket är ditt?


Förövrigt som ni såg så har min vän Johanna äntligen landat i stan igen. Dock som en browniecake.
Va borta hos henne & William innan och drack kaffe.
Imorgon ska vi grilla hos dom, vi tackar och tar emot!
Allt för att slippa vara instängda i denna lilla etta. Vi börjar få lite lätt panik nu.

Adjöss!


Kommentarer
Postat av: angelica

Ola ida!

Nu har jag med skaffat en blogg fattar ingenting!

Men jag har lyckats skriva ett inlägg..mer förstår jag inte. tänkte du skall hjälpa mig någon dag. Puss

här är den!

www.ango.blogg.se

2008-05-20 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0