fullt ös.....

Igår fyllde
L  o  t  t  a     21
och det skulle såklart firas!
Vi tjejer som var lediga för kvällen mötte upp Lotta på en restaurang i stan där vi drack något glas vin innan vi sen gick vidare till Harrys där Popquiz var i full gång.
Verkar vara rejält populärt bland folket i denna stad.

Trots att varberg inte är stort och trots att vi bor i stan så kom Mike och hämtade mig.

Jag VÄGRAR att gå själv så det är tur att jag har hittat en snäll och omtänksam karl.

Hann tusan inte packa något igår heller så nu blir det bara att kasta ner grejer i resväskan.
Imorgon står Stockholm på schemat.

Ska ha med mig min laptop så ni kan vara lugna.
Ni får såklart följa med till Stockholm och se hur vi har det.
Första bilden kommer att läggas upp senast kl.07.00 på en dödstrött Johanna så förbered er för nu bär det snart av.

Nu måste jag sätta igång.

Hej på dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0