handling

Nu har jag varit och handlat.
Tänkte att jag och Johanna ska laga lite tacos ikväll så jag har köpt ingredienser till det.
Juleskum slank även ner i vagnen och nu när jag kom hem var jag sådär lite hysteriskt sugen på allt möjligt och det första jag gjorde innan jag ens hade packat upp var självklart att bryta den där satans juleskum påsen.
Så nu sitter jag här och mår lite halvt pyton efter att ha avverkat sisådär 10 tomtar på rekordtid.

Johanna kommer vilken sekund som helst så jag får avsluta nu.


HO HO









Kommentarer
Postat av: Emma

Ida! Vart är du? Jag har inte sett dig på gymmet på hela veckan, och nu är jag här och läser och möts av jultomatar och suraflaskor! haha! skämt och sido, Du ska inte med och spinna imorgon kl 5? Puss och kram emma

2008-11-13 @ 22:14:54
URL: http://emaliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0