skönsång

Stupade precis innanför dörren.
Är så trött nu.
Vi har haft en liten kundkväll på jobbet som var lyckad men åå så skönt det är att äntligen vara hemma.
Att jobba kväll idag var trots allt inte helt fel för vi hade tvätttid vilket duktiga mike fick sköta själv.


nu ska jag lägga mig i den ena lediga soffan och vänta på att min kvällsmat ska bli klar som mike så fint håller på att fixa till i köket.
Han ligger snart på plussidan
Nu samtidigt som han steker ägg & bacon nynnar han på
Aladdin-En helt ny värld.

Jag har hittat
mannen i mitt liv.
Det blir jag mer och mer säker på för varje dag som går
 särskilt
 vid såna här tillfällen.



GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0