som ni har väntat

vi är så busy men här kommer lite bilder från våran underbara Stockholmsvistele.



Johanna i sängen med sin nya räv.

Igår åt vi på Friday's!




Lite bilder från gårdagen alltså.
GOOOSH va vi har shoppat.
Vi lever efter ordspråket shop til you drop och vi njuter till 100.

Nu har Johanna öppnat skumpan och nu ska jag hoppa in i duschen.
Sen är det middag på Sturehof och sen blir det barhoppning i huvudstan.
Denna kväll kommer att bli något att minnas, det känner jag på mig!!


Puss & Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sofia

å mina små snuttor.... vilken helg ni säkert haft, tänk att vi lyckades missa varandra! nedrans! Å ni hare säkert shoppat hur mycket kul som helst! Är lite avundsjuk!...... saknar dig i alla fall, mys kväll när jag komme rhem, ev fest kanske?:) hälsa miki!puss puss

2008-11-30 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0