Ida - Ljudteknikern


Bild tagen från ANGELICA.
(Kvinnan i fönstret är Jennifer.)

Bilden är från när vi i tjejgänget var och spelade in vår alldeles egna singel.
Innan bilden tas har jag fått instruktioner av Johanna som står bakom kameran.

- Kom igen Ida, du får ju liksom ratta lite,
Det får ju se ut som att du gör det på riktigt.
Sträck dig över bordet lite, ja du vet.

Nu så här i efterhand ser jag hur bra jag var på att ta instruktioner.
Jag är så nära den där lilla spaken och på bilden ser det faktiskt ut som att jag rattar men en bild kan ljuga mina vänner.

Det blev tillslut en mycket lyckad bild med lite coaching av min vän Johanna.


gruppbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0