Sofias choice

Sofia tipsade mig igår om Darins nya låt som han gör ihop med Kat de luna.
Då jag sökte efter den på youtube hittade jag bara en dålig version och tyckte inte att det var så mycket att hoppa över.
MEN MAAAJ GAAAD va fel jag hade.
Låten kom på P3 innan idag på jobbet och den var grymt bra.
En riktig jäkla dänga.

Anders sa till mig - Vad fint du nynnar, Ida.
Va?? Gör jag?
Den var så bra att jag inte märkte att jag satt och småsjung för mig själv.


Listen to this shit och tack Sofia för denna goding!
Höj upp volymen och kör en discokväll vetja.


Kommentarer
Postat av: Sofia Kollberg

you go girl... våran nya partylåt, när ska det rockas till denna då:)

2008-10-15 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0