Vad hände?


hittade den här på facebook innan.
Har aldrig sett den innan.
Lite halv lustig bild.
Och med halv menar jag att överdelen är väl som den brukar men vad hände med mina ben/knän?
Vet inte vad småfolket heter i Sagan om ringen men jag vet att mina ben är snarlika deras på bilden och med någon liten touch av Gollum(tror han heter så).
Och detta mina vänner är inte ett dugg bra.
Har jag bara en illusion av hur mina ben ser ut? Ser dem kanske ut så här på riktigt?
Med mina snälla vänner kommer jag förmodligen inte att få någon klarhet i detta så det är väl bara att försöka leva vidare med dem små liven/benen.

Skit att jag skulle hitta just en sån här bild på mig själv innan helg och allt.


Men, men jag sprattlar vidare.
VAR SÅ SÄKRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0