Välkomna in i vår värld!


Mike kommer då och då med små kommentarer under tiden vi kollar Bonde söker fru.


"hon där måste ha mjölktänderna kvar"
"Fan va strävigt det är när det blir pinsam tystnad"
"den jäveln är la inte frisk" 
"Den här jäveln är lite självgod, vem fan tror han att han är?"
"det där är tamejfan en fullblodsegoist"
"Hon har fantastiska mängder med tandkött den där stackars tjejen"

Mikaels analys består tyvärr av lite fula ord men på min blogg kör vi den nakna/mörka sanningen.
Inga censurer i onödan.


HEJ PÅ DIG!


Kommentarer
Postat av: angelica

Godmorgon min vän!

Jag ville bara önska dig en trevlig dag på jobbet och säga att jag verkligen uppskattar denna sida. Du är kanon!

2008-10-16 @ 07:59:14
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0