yesterday

Hade besöksrekord igår.
KUL KUL
"Svett-majken" har skickat länkar på bra låtar men inget namn har kommit fram och av musiksmaken att döma är det ingen av mina närmaste vänner som går under namnet Svett-Majken.
Det börjar bli lite spännande det här.

Lämna gärna en kommentar här nedan.
Hade varit kul att veta vilka det är som är här inne och läser.

En som är helt utesluten är Sofia i alla fall för henne var jag med hela kvällen igår när Svett-Majken hade kommenterat.


Mysteriet fortsätter.....

Vill du inte ha en flaska vin Svett-Majken?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ingen vill komma fram som "svett-majken" så kan jag tänka mig den där vinflaskan ;)

2008-10-29 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0