en lördag

Lite beröm behöver de små liven ibland....
Vet ni vad som hände idag på morgonen?
Mike kom och väkte mig försiktigt för att fråga vad jag ville ha till frukost!!!!!
Sen frågade han snällt om jag ville fortsätta sova eller om han skulle sätta på Nyhetsmorgon åt mig på tv så jag bara kunde ha en lugn stund för mig själv kvar i sängen.
ÅÅÅÅ

Jag fick absolut inte gå upp utan han skulle göra allt själv!
Han gjorde superfina mackor till mig med massa grönsaker på som jag bara älskar.
Sen hade vi en långfrukost i soffan.
Att så lite kan ge så mycket... Bättre start på dagen kan jag inte komma på.


Nu är jag hemma igen. Idag har jag som vanligt spenderat större delen av min lördag på stan.
Sofia blev idag stolt ägare av en fin plasmatv. Har hjälpt henne att installera den.
Ikväll ska jag och Mike ut till mina svärföräldrar och äta kräftor, det ska bli gott det!


Happy lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0