onsdag

har precis kommit hem efter en mysig fika på Espresso house med Lotta & Jennifer.
Inte särskilt ofta vi kan matcha våra scheman och ses längre.
Jennifer pluggar i Lund och Lotta är den där vännen som ständigt är på resande fot.
Den där vännen man ofta blir avundsjuk på en grå och trist vardag.

Hennes liv består av massa olika resor och jobb. Hon har alltid något nytt på gång.
Idag pratade vi Stockholm för det ska bli hennes nästa projekt.
Hon & Lisa flyttar dit om några veckor så just nu söker dem en massa spännande jobb.
Jag ser fram emot alla Stockholmsbesöken det kommer att bli för min del.
Stockholm har alltid varit och kommer alltid att vara min favoritstad så det passar perfekt att dem flyttar just dit.

Mikael bryter vårat vardagsliv idag. Han är nämligen med två vänner på IFK Göteborg - Halmstad matchen.
Dem har några extra bra biljetter där det tydligen ingår mat och skit.
Kul för honom.....
Själv ska jag stå och glo in i kylskåpet i 10minuter för att sen bara ännu en gång konstatera att vi verkligen inte har någonting.

Angelika, matlagning och en flaska rött bara du och jag en helt vanlig vardag nästa vecka?
Det är vi fan värda!!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är fräsch tills jag ska till kiropraktorn vid 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0