In bed with me!

Efter jobbet åt jag och min sambo kvällsmat vid köksbordet ihop.
Det känns mysigt att göra det.
Vår vanliga matplats är i vardagsrummet framför tvn så det är alltid kul att testa något annat emellanåt.

Efter kvällsmaten kom Sofia förbi och vi drog iväg på en powerwalk. Resten av kvällen har jag tillbringat med Johanna & Lotta.
Idag fick jag vänta utanför Johannas lägenhet. Hon hade nämligen inte kommit hem än. Inga konstigheter där inte.
Men anledningen till att hon inte var hemma i tid hör inte till det vanliga.
Johannas blev försenad på TRÄNINGEN. Hör & häpna.
JAA ni som känner Johanna vet att detta är smått fantastiskt. Mitt hjärta har börjat träna.
Och utan att nämna det för Johanna fick jag nu press på mig. Nu ska här jävlar-i-mig tränas.
Jag börjar senast nästa vecka.
Lika bra att skriva det här så jag får skämmas om jag backar ur.

Nu ligger jag här i min säng och äter nypoppade popcorn och fixar med min ipod.
Vardagsrummet är ockuperat av fyra karlar. Det är Champions League förstår ni. Här har druckits öl och ätits pizza. Vad jag har förstått så är det obligatoriskt. Herrarna verkar belåtna.
Colan är min uppladdning inför träningsstarten.


Trivs som fisken i vattnet eller som karlarna i vardagsrummet.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0