måndag

En av personerna bakom mig fyller år idag.
Grattis på födelsedagen, pappa!

Förresten så har jag haft en helt shoppingfri helg.
Är jag inte bäst?


Har snusk ont i mina höfter och min ena arm idag.
Ingen smärtlindring när dagens namn börjar på mån heller.
Våran säng är hemsk. Den är verkligen fruktansvärd, därav mina "gammel" kramper.
Min uppgift är att göra om inköpslistan och prioritera om.
Just nu står en ny fin väska högre än en ny säng.... eller en resa... eller en platttv till sovrummet....eller massa nya outfits....

ja listan är lång.....

Kom precis hem från världens kvinnligaste & mysigaste fika med Emelie & Johanna.
Hur hade vi överlevt utan dessa stunder?
Kvinnor, håll ihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0