en tankeställare

Jag kanske kommer hoppa lite i mitt bloggande ett tag framåt.
Jag är för stissig och stressad mest hela tiden.
Nu har jag återigen fått en väckarklocka och denna gången hade jag tänkt lyssna på den och inte bara låta den passera förbi.
Jag behöver ändra på mig och där med BASTA.


Att blogga är för mig en avkoppling.
Jag älskar att hålla på och redigera bilder och fixa med min sida.
så jag tänker inte att sluta blogga så länge jag tycker att det är kul.
Men jag tänker inte låta det gå och bli en "måste" grej.
Jag kommer alltså bara blogga när jag verkligen vill vilket säkert kommer resultera i precis lika mycket som innan.

Nu vet ni vad som händer om det skulle bli så att jag tar någon dag "ledigt" från bida.blogg.se



Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

bra babe!take care

2009-04-29 @ 19:27:34
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/
Postat av: Kariin

Bra! Du får ju nite lägga ner det, din blogg e ju kanon!

2009-05-01 @ 13:04:22
URL: http://somethingileft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0