mys Valborg


Ikväll blir det färska räkor och massa mys hemma.
I natt åker M till Dublin.
Booooo hur ska detta gå.
Dagarna går bra men jag ogillar när vi inte sover med varandra.
Men här ska bli lovely väder.
Dublin lovar sisådär 9 grader så jag trivs bra med att stanna hemma i Sverige iaf.

Till mina tjejer,
hoppas ni får världens roligaste kväll!
Det kommer bli många härliga kvällar i sommar och då ska jag INTE missa en enda.

Här kommer bilder som mamma tog idag på Getterön.


Imorgon blir det stranden igen.

Nu ska jag sätta på KENT och förbereda en fruktsallad som vi ska ha till efterrätt ikväll.


Happy Valborg!


Kommentarer
Postat av: M

Älskar dig.....

2009-04-30 @ 19:58:23
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0