snart slut...

Semestern börjar närma sig sitt slut.
Har haft det muy bien här i Spanien trots feber & förkylning.
Igår firade jag o Mike 2 underbara år tillsammans!
M kom på det när vi var mitt uppe i stadsvandringen igår i Palma.
Det hade jag inte haft en tanke på.
Det firade vi med musslor på kvällen på den mycket mysiga och väldigt spanska restaurangen Ramones.
Mycket gott var det.

Kände mig dock lite halv lustig igår när vi gick och la oss.
5min efter det stod jag och hulkade på toa.
M stod med vatten i högsta högg och klappade mig på ryggen.
Sen bäddade han ner mig i soffan och servade mig med allt jag ville ha.
Det är just vid de där tillfällena man blir som säkrast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0