Bodegan fredag, Ok?


Hallå, hallå!!

Är det sista Bodegan i helgen eller?
Jag kommer då att vara tvungen att gå ut på fredag.
Lördagen funkar inte då vi ska hem till M's föräldrar och äta min favorit, kräftor och kanske dricka snaps(?)
Ja inte vet jag men lördagen är i vilket fall bokad och jag måste ju få en sista kväll av härliga Bodegan för det här året och då får det helt enkelt bli fredag!

Någon som ska med eller är ni helt döda efter bartömningen?

Vi måste bara ses på Bodegan på fredag!
Ok?



Kommentarer
Postat av: Karolina

Det är inte omöjligt att jag hänger på :)

2009-08-18 @ 20:41:43
URL: http://karolinacecilia.blogg.se/
Postat av: Ida

Jajaja!



hur bra som helst ju.

Vi får höras när dagen närmar sig om vidare planering!



Ses på fredag då!

2009-08-18 @ 20:58:57
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Jennifer

Jag är inte den som säger nej

2009-08-19 @ 09:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0