do Göteborg


Inga konstigheter.
Imorgon ska ju jag och Johannis göra Götlaborg.
Jag har ett enda inköp som ska göras och det är ett par stövlar.
Ja eller som jag vet nu så här i förhand.
Det jag ser mest fram emot är champagnelunchen som vi ska avnjuta på Avalon.
Satan va mysigt!

Får nästan lite "stockholmskänslor" över det hela.
Vi har börjat kika lite på vår traditionella, ja man kan faktiskt snart kalla det så, tripp till Stockholm som ska göras i höst.
När det är som mest deprimerande passar vi på att ta en helg i Stockholm där vi bara unnar oss god mat, dryck, härlig shopping och sjukt bra utgång på det.

dagens tips blir att ta din bästa vän och boka upp ett datum (annars blir det aldrig av) och åk iväg någonstans.
Göteborg en natt eller vad tusan som helst för det är sååå värt det.
Även om man träffas ofta hemma så blir det något speciellt när man åker iväg en natt eller två.

HÄR
kan ni läsa om när vi gjorde Stockholm förra året.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0