Kyss mina händer bara!




Ja säg vad som inte har hänt idag...

Har haft det super på WOW.
Jag hann höra min favoritlåt med Band of horses, såg Robyn som var riktigt riktigt skitbra och sen
kysste
James Allan, sångaren i GLASVEGAS mina händer....
Fattar ni eller?? Mannen kysste MINA händer.


Men det jag är mest tacksam över är skjutsen hem.
Verkligen, verkligen TUSEN TACK!
Och även tack till Malin!!
Tänk vad jag hade missat om vi hade gått mitt i Glasvegas spelning...

Jag kommer skriva mer imorgon och lägga upp ännu mer bilder.
Ja ni kan fan inte klaga på att jag uppdaterar för lite just för tillfället i alla fall.
Så det så!

Nu längtar jag efter min Mike som förhoppningsvis snart kommer hem.

Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0