le söndag



Idag har vi storstädat.
Vi ska ha folk här imorgon som ska kolla på våran fina lägenhet.
Vill egentligen inte att någon annan ska bo här.
Jag längtar verkligen till huset men jag älskar den här lägenheten.
Trivs så fantastiskt bra.
Vi har gjort den till vår så det känns konstigt på något vis att någon annan ska flytta in här.

Vi var hos Johanna & William en sväng innan och fikade på deras balkong i solen.
Johanna hade gjort min favorit, fruktsallad!
Hon visade två filmer som hon hade filmat i fredagskväll.
Jepp, jag i mitt esse.
Shit...
Vi fick lånat med oss Män som hatar kvinnor hem så den har vi nyss sett klart.
Bästa svenska jag har sett på mycket mycket länge.



Nu fortsätter soffhäng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0