OMFG

 

 

Jag får ett psykbryt precis när som helst.
Har fan letat land & rike efter min bankdosa men tror ni jag hittar den??
Har vänt upp och ner på precis allt i hela lägenheten men till vilken nytta?
Allt som har med Danske bank att göra har enbart krånglat det sista.
Jag har nog varit i kontakt med kundservice 30gånger senaste 2månaderna.
Det andra har varit strul från deras sida men nu har JAG gått och tappat bort dosfan också.

Någon som vill betala vår hyra?

Jag ringer Mamma NU!

 


Kommentarer
Postat av: johanna

Babe=)Jag har iaf fört över pengar till dig så dom borde finnas på ditt konto nu...När du hittar din dosa kanske du kan dubbelkolla så att dom säkert ligger på ditt konto=)LOVE

2009-08-31 @ 20:50:41
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0