onsdag


Nu ska jag & Ida till Lugnet och fika med mamma.
Blir altanen nu när solen skiner.
Vi ska även göra en ny beställning på feelunique.

Har varit utan mitt buxom läppglans i mer än en vecka nu så det är på tiden att jag klickar hem minst ett till.
Ni har väl sett att dom har fått in svenska kronan där så nu slipper man sitta med forex hemsida i högsta högg och kolla priser.
Jag har ju tipsat om denna fantastiska sida hundra gånger innan men för gudsskull om ni har missat så in med er och kolla.
Så mycket bättre priser än i butik plus att det är gratis frakt till hela världen.

Har beställt från dom flera gånger så det är safe!


It's easy.
Ida & Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0