pics

Här kommer lite bilder från i fredags då vi hade överraskningsfest för bästa Sofia som snart lämnar oss för studier i USA.


Sofia en aning chockad då jag och några andra hoppade fram från ett litet gömställe.
Hon trodde bara att det skulle bli en lugn tjejkväll med tjejerna ni ser här på bilden.

Fina tjejer på Helenas(längst till höger) & Markus balkong.

Nästa bild är på begäran från Mr. H (längst till höger).
Till vänster sitter M och jämte bland alla plantor sitter Zäta bra.

Jag, Heléne & Majsan

Sofia & Chatarina!

David (Sofias tvillingbror som bara älskar bloggar) jag & M på Bodegan.


Sen var det God natt!



Kommentarer
Postat av: sofia

jaha nu fick du mig å börja böla! kan inte säg det tillräklligt många gånger, vilka vänner ni är jag älskar er så mycket! puss ses sen

2009-08-11 @ 13:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0