Sista kvällen på Bodegan 2009


Fredagen började ju som ni vet hemma hos Johanna för en flaska rosé på hennes balle.
Sen blev det ju Bodegan.
Och där slog jag till.
Så klart jag gjorde!

Jag är väldigt ja vad ska man säga nykter av mig typ 363 dagar om året men det finns 2dagar då jag slår till.
Ofast när det är som lugnast, ja när ingen annan är på G.
Och några mönster bryter jag inte så i fredags var jag i mitt esse skulle man kunna säga.
Hade fantastiskt kul vet jag i alla fall.
Alltså ingen fara på taket men jag hade nog helt enkelt lite roligare än alla andra.
Jag drack till och med rom & cola.
Jag har alltid önskat att jag ska kunna dricka det för det låter ganska häftigt o så och helt plötsligt drog jag nog i mig en 3 rom & cola.
Åååå så häftigt....gud.









JÖSSES känns som ett mycket användbart ord.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Även om det är liite karalikt att dricka rom&cola. Så är det världens bästa för att slippa baksmälla! ;)promise! önskade igår att jag kunde hållt mig till bara det i fre!så hade gårdagen kännts lättare.HAaha!

2009-08-23 @ 11:48:50
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: ida

men hur i sjutton kunde jag då få den värsta bakfyllan ever?

Jag var inte människa på hela dagen igår.

jag är nog liiite för mesig för rom & cola.

till och med mina linser luktade rom & cola. Ja du fattar ju.

Sikken kväll!

2009-08-23 @ 12:42:42
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0