Full rulle


Full rulle på jobbet just nu.
Har jag förresten sagt att min nya arbetskamrat är min gamla vän Ludvig?
Ludvig och jag har känt varandra sen lågstadieåldern.
Vi har umgåtts massor vilket har inneburit massa vilda partys, olika resor såsom Sälen & Bad Gastein och numera en hel del dubbeldejter!
Ja gode gud. Många minnen och tusentals skratt.
Det var även MOI som parade ihop Ludvig med en av mina närmsta vänner Emelie.
Har jag lyckats eller vad??
Anyway, vi har väldigt kul ihop även på jobbet så dagarna springer iväg.



Hur kom jag in på detta?

Jaja, nu ska jag ta en långdusch sen blir det till att laga mat så den förhoppningsvis är klar tills M kommer hem från träningen.
Sofia kommer också hit ikväll så det blir mys.

Ses nog sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0