WAY OUT WEST


Ja men jisses!!!
Gissa vem som har fått 2st VIP-biljetter, ja ni hörde rätt VIP, till
WAY OUT WEST!



Jag & M ska och hänga backstage och dricka ÖL med alla superstars.
SÅ BALLT!
Vi är så sjukt exalterade!

Dom som jag har suktar efter mest, Band of horses, kommer jag dock inte att kunna se då dom spelar redan vid 16-tiden på fredagen och min arbetsdag inte slutar förrän 17.00.
MEN, jag kommer att kunna se en massa andra.
Jag & M tänker kanske bara att åka upp på lördag men då missar vi även Glasvegas som spelar på fredag kväll och det vill jag verkligen inte så vi får se...

VIP VIP VIP



Kommentarer
Postat av: m

men du missa inte b.o.h och inte heller glasvegas.fasen o förtusan ni har vip!och man lever bara en gång. Ta 2 h ledigt från jobbet.

/en som vill ha era biljetter! ;)

DO IT!

2009-08-12 @ 22:05:05
Postat av: Ida

Men så får du inte säga. Jag funderar starkt på att försöka få 2timmars ledigt på fredag nu ju. Band of horses går ju bara inte att missa. Får se hur det blir men jag lovar att om jag blir sjuk eller får förhinder så får du mina biljetter!

2009-08-12 @ 22:56:52
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Anonym

Åk nu upp tidigare, jobbet kan man ju missa o jobba igebn el nåt ;) . Blir du sjuk så tar jag gärna biljetten hihi =) ha en bra dag på jobbet! kort dag imorgon då!

2009-08-13 @ 09:27:01
Postat av: Ida

Det får bli så!

Jag går tidigare imorgon.



Jag kommer inte att missa varken Band of horses eller Glasvegas.



YESSSS!!!

2009-08-13 @ 16:51:05
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Anonym

Shit vad jag skulle vilja oxå. klart man inte får missa en sådan sak!var tvungen att kommentera då du tänkte missa så bra band..VIP dessutom, kan ju inte bli bättre!

2009-08-13 @ 19:07:56
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja nej det var tur att du skrev så annars hade jag missat allt ju.



Ta en vän och gå åtminstonde en dag!

Ha, nu var det omvända roller helt plötsligt.

DO IT



2009-08-13 @ 19:43:15
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0