Jag trivs

 

Tänk att jag var helt säker på att jag skulle bo i Stockholm när jag blev "vuxen" men nu bor jag kvar här i lillstan och trivs faktiskt utmärkt med det.

Säkert för att jag har ALLT här.
(snart) Hus, M, familj och i princip alla vänner.

Jag sa alltid att här ska jag fan i inte bo när jag blir vuxen och jag ska resa i flera år, och jag ska bo i kollektiv och jag ska bo i storstan och jag ska gå runt i kavaj varje dag.
Ja faktum är att jag faktiskt på allvar sa detta till mina föräldrar vid något svagt tillfälle i tonåren.
Man hade så mycket förväntningar och drömmar.
Många av dom var för att inte överdriva väldigt naiva men med en viss charm ändå kanske...


Ja så där höll man på och nu har jag i och för sig kavaj några dagar i veckan men jag har inte gjort så mycket av det andra men trots det så jag trivs väldigt bra med hur mitt liv ser ut idag.
Tryggt men spännande på samma gång.

Jag fick ångest när jag förstod att sommaren nu var över men jag känner på mig att det kommer att bli en sjukt bra höst och vinter här hemma.
Känner inte ni också det??

Inflyttningsfest i vårt nya hus, mysiga vinkvällar, fixande med huset vilket innebär massa roliga inköp och en hel del afterworkande.


Fan, livet är inte så dumt ändå.
Tänk på det!

Detta fick bli veckans djupaste.







Kommentarer
Postat av: Loisa

Lite komiskt det där...jag hade föreställt mig ett liv som vuxen i varberg, men så blev man ihop med en stockholmare. Tack o lov har vi inte flyttat dit än, utan håller oss hstad ;) Ha det finast!

2009-09-01 @ 08:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0