WOW


Som någon läsare skrev så går det ju fan inte att missa hela fredagen på WOW när man liksom HAR biljetterna.
Nä så nu ska jag ta med syster upp på fredag eftersom M spelar match men han hönger med på lördag.
Gissa om jag är världens bästa storasyster för tillfället?
Malin dog och återuppstod när hon förstod att hon skulle få följa med och gå backstage.

Jag fick sluta 2 timmar tidigare imorgon (snäll chef) så YESSSS
jag hinner att se Band of horses och höra min favoritlåt.....

Sen ska jag & Malin även se Robyn och lite senare på kvällen blir det Glasvegas!!



Någon mer som ska dit?
Catcha upp för en öl eller så?
Ni vet väl att ni kan köpa endagspass HÄR?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0