lägenheten


Usch jag får rysningar.
Vi ska ha massa främlingar här ikväll som ska gå och syna och ta på vår fina lägenhet.
Trodde inte att detta var något som skulle få mig att må dåligt men Jo serru, det är det fassiken.
Det är ju inte så att vi tjoar och tjimmar och står och ler så där som man kanske gör om man ska sälja.
Jag känner mig mer som piss i motvind nu.
Jag hoppas att detta blir den första och sista visningen och att den bara går av rasande fart.

Ja här har ni då hallen, hepp pepp snabba på, ja här har ni köket.
Ja kom igen! Nu vill ni väl se vardagsrummet.
Klapp klapp Sassa brassa då var det bara sovrummet, toaletten och extrarummet kvar.
Se så, rör på påkarna gott folk!

Det är inte världens finaste lägenhet på något vis men OJ vad mycket fina & roliga minnen.
Jag menar bara vardagsrummet kan fortfarande ge mig gåshud sen M friade.

Efter visningen ska jag & M bara låsa dörren och inte släppa in en enda människa till.
Så får det bli.

Vi ses sen.

Nu showtime!




Har bara haft bra stunder i denna lägenhet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0