dagens tips!

Nu har jag hittat bästa sidan att beställa smink, ansikts- och hudvårdsprodukter från.
Sjukt bra priser.
Finns t.ex. I.D smink för mindre än halva priset mot vad det kostar i butik.
Dom har i stort sätt alla kända märken.
Just nu står dollarn ganska högt men det blir ändå väldigt mycket billigare mot att handla här hemma.
Gå in här!


Jag har läst bra recensioner om sidan.
Och bäst av allt verkar vara att det är fraktfritt.

Jag ska beställa ny ansiktskräm, tvätt & ett serum från Clarins nu snarast så hojta till mina vänner om det är något ni behöver.


Krämer och sånt som man vet är bra tycker jag verkligen att man kan klicka hem från internet.
Gångerna då jag har köpt krämer här hemma i butik och inte varit nöjd har man ändå inte gått tillbaka för att klaga utan man har köpt nytt istället.
Därför tycker jag inte att det är värt att betala mer än det dubbla för att köpa över disk om man inte har någon väldigt duktig & hjälpsam person som man vanligtvis går till.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej hjärtat!!Vilken kulig sida du hittat, men tänk på att de inte e i dollar du betalar på den sidan utan i pund. pundet står ju väldigt mkt högre, typ i 13sek lr ngt!Men de blir säkert billigt ändå.



Saknar dig...LOVE

2009-02-03 @ 23:50:49
Postat av: Ida

Tur att jag har dig Johannis!



Thanks!!!

2009-02-04 @ 09:42:40
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0