fick ett brev idag

från Länsförsäkringar.
Trodde som vanligt att det var någon svindyr räkning för dom brukar ju ramla in vid den här tiden på månaden.

Men nope, det var erättningspengar från min blindtarmsoperation för två år sedan.
Ur allt ont kommer det alltid något gott.
Visst är det så man säger?

Cashiiiiing, rakt ner i semesterkassan
THANK YOU.
Finns alltid en massa hål att stoppa oinväntade inkomster i.
Synd bara att dom där oinväntade inkomsterna inte är så många.




Nu ska jag iväg till mamma och pappa och äta våfflor.
M ska och träna men det hoppar jag för jag har ingen träningskompis idag så jag tjockar på istället.
Finns inga mellanlägen för mig.
ANTINGEN ELLER, som min mor så fint brukar förklara mitt sätt.


Ses senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0