simma lugnt!

Idag har jag testat en ny träningsform nämligen simning med min ständiga träningsvän Sofia.
Skit jobbigt och jag har aldrig känt mig mer lik en säl men jävligt skönt och avslappnande.
Kul med lite variation av träning ibland.
Det enda jobbiga är bara för- och efterarbetet.
Du vet, först ska du packa handduk, bikini, shampoo, balsam, hårborste, hudlotion, nya underkläder, frukt till bastun efteråt.
Och så ska du se till att kroppen är i ett OK skick för att visa upp för allmänheten.
Ja ni fattar ju.
Och apapapapapa,INTE glömma den satans guldkronan till skåpsfan.
Om jag ska simma fler gånger så ska jag även skaffa badtofflor för fy för katten va äckligt det var på golvet.
 UHY!!!
Ja och efterarbetet när man är helt dödstrött i hela kroppen ska vi inte ens prata om.
 Packa upp, skölja och hänga upp bikini o så.

MY GOD, sängen nästa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0