feelin' fine



Har haft så mycket att stå i idag så dagen har rusat förbi.
Vet ni vad?
Jag har inte haft någon huvudvärk sen jag var i Västerås!!!!!
Kan inte förklara i ord hur härligt det är.
Vet inte vad det är som gör att den håller sig borta men jag är som en ny människa.
Är glad och pigg (nästan) hela tiden.

Och nu kära vänner är det inte lång tid kvar tills det våras.



M i Båstad i somras


Satan va jag längtar.....
Mike har planerat att köra första grillningen till helgen...
HÄRLIGT!

Nu ska jag plocka undan lite här hemma och sen är det dags att börja med maten så den är klar tills mannen min kommer hem från träningen.

Ja, han har det bra den där Mikael!








Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj, har du vårkänslor? Jag hoppas att jag får det imorgon när jag anländer till VBG också då. För i kalmar har vi massa snö och det snöar fortfarande, det vill aldrig sluta : ( Som sagt så kommer jag hem imorgon så vi får höras i veckan. PussKram Lotta

2009-02-17 @ 20:43:56
Postat av: Ida

Lotta: Ja vi får hoppas att det blir en lika fin helg som förra!

Va kul att du kommer hem!

Kanske en prommis någon dag?



Puss

2009-02-17 @ 21:19:05
URL: http://bida.blogg.se/
Postat av: Johanna

Maj gad!! i helgen va de vååår feeling och nu nalkas de jul!!=(

2009-02-18 @ 14:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0