hi folks!

Tisdag, tisdag.
Inte så dumt faktiskt.
Efter gårdagen fick jag en riktigt bra start på veckan så nu känns allt som en dans.
Ikväll har jag varit på REA på FACE.
Fick köpt en Odd Molly kofta till mig och en Boss t-shirt till Mike.

Och på fredag mina vänner har jag tagit ledigt från jobbet.
Jag hade många sparade semesterdagar så jag & mike ska hitta på något riktigt mysigt på dagen.
På torsdag blir det Standup på Cheers and beer och vad passar inte bättre än att fira helg redan då.

LOVELY

Imorgon får jag försöka tima in ett träningspass för så mycket mer träning än så blir det inte denna vecka.

ja jag vet nu blir ni allt lite avundsjuka på min fin fina vecka.
Känns inte alls grått och trist längre.
Det kan vända snabbt sånt där.

Nu är det champagne och skit som gäller resten av vintern för att hålla humöret uppe.


/ Happy me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0