just nu

Har precis lagat en måltid som heter duga.
Huvudrätten är just nu inne i ugnen.

Mikael har ingen aning om vad det kommer serveras denna ljuva fredag, men det vet såklart jag.


Kom precis hem från ett glas vin med mina kära vänner.
Ett-glas-vin-gänget var ikväll Johanna, Angelica & nyhemkomna Lotta!
Lotta stannar ju som vanligt bara som hastigast vilket denna gången är tills på söndag så man får skynda sig om man ska hinna med att se en skymt av henne.
Nyss hemkommen från USA med handen i mitella(?).
En blå sådan för att vara exakt. Vi kom alla överens om att det var en av de snyggare mitellorna(?) hon hade fått tag på.
Positiv och hör och häpna med LOCKAT hår och perfekt ögonskugga som hon hade lagt själv!!!.
Den kvinnan kan sin grej som ni förstår.
Och för er som inte vet så har hon brutit handleden.
Ja hurdå kan man fråga sig?
Jo en jävla idiot kvinna körde på henne i skidbacken och smet sedan.
Måtte hon sova dåligt om natten!!!!

Nä nu behöver jag gå tillbaka till mitt åtagande för kvällen (maten).


Skål vänner, skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0