tisdagsträning


Kom precis hem från Atletica. Har gymmat själv idag(håll i hatten).
Min träningskompis Sofia är i Åre och Malin har tydligen fått någon slags allergisk chock så hon är på sjukhuset så då va det bara jag kvar med träningskort på Atletica.
Gillar egentligen inte att gå själv men är mäkta stolt att jag gjorde det.
Jag blir så nervös liksom över alla dessa inställningar och grejer på maskinerna och med 50 muskulösa män runt omkring som stönar och svettas känns det lite som vad gör jag här?


Jag har kört en maskin nu några gånger och den har känts helt ok.
Har helt enkelt känt mig trygg med den maskinen.
Men idag såg jag, efter att jag själv kört den, att jag tydligen hade kört den bak-och-fram om ni förstår vad jag menar.
Lite lätt pinsamt.
Skönt att det inte har varit någon främling framme och tillrättavisat mig innan bara för det kan vara VÄRRE än att köra den åt fel håll ett par gånger.
Synd att man inte har en bodybuilder kompis så man slipper göra dessa tabbar.


Var bara tvungen att visa er hur jag matchade min outfit idag.
Ja det är som dom brukar säga, det lilla som gör det.



Kommentarer
Postat av: jane

så lite så"""

2009-01-20 @ 19:49:39
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Ida kul med ett inlägg från dig!



Tack så hemskt mycket! Klart vi Vbgare ska hålla ihop, jag e ju en sucker för min stad ;) Håller på att lägga upp lite inlägg som nog passar dig i smaken du som gillar mode. Kolla in Polaroidinlägget med, ett måste för en bloggerska.



Sköt om dig och kul att du tittar in då och då, nu ska jag läsa och lista ut vem du är. Alltid roligt att veta vem som läser. Mer pyssel om huset är på gång, med hus tar det aldrig slut, på gott och ont :D



Kramen

2009-01-21 @ 11:15:39
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Loisa

Haha, jag tror jag vet vilken maskin du menar, har sett fler som satt sig i lite olika ställningar i den ^^

2009-01-22 @ 15:19:42
Postat av: Ida

Loisa - Skönt att du har sett andra som inte riktigt heller har förstått hur dom ska sitta i maskinen. Det gör det hela lite mindre pinsamt för min del. Tack ska du ha!!



2009-01-22 @ 16:34:27
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0